Miten käytän netKirjettä?

Ota yhteyttä

044 982 7808 | netkirje@netkirje.fi

Käyttöohjeet

NetKirje palvelun käyttöönotto on helppoa ja vaivatonta.

Ota yhteyttä, niin selvitämme postitustarpeesi ja teemme tarjouksen. Hyväksytyn tarjouksen jälkeen voit tehdä joko kertapostituksen tai lähettää postituksia niin usein kuin haluat.

Palvelussamme maksat ainoastaan toteutuneista postituksista, ei erillisiä kuukausimaksuja tai käyttöönottokuluja.

OSOITTEISTON MUOTO

  • Osoitteiston tiedostomuoto tulee olla joko Excelin tuottamassa CSV -tiedostomuodossa eli LUETTELOEROTIN muodossa tai luettavassa pdf -tarra-arkki muodossa.
  • Excelissä tarkista että jokainen osoite tulee omalle rivilleen erotellen nimi -ja osoitetiedot omiin sarakkeisiin ja varmista, että postinumero on omassa sarakkeessaan.

KIRJEEN VALMISTUS

  • Kirjeen sisällön fonttien tulee olla sisällytetty/upotettu esimerkiksi Adobe Acrobatin tekemään PDF -tiedostoon (embedded).
  • Kun valmistat kirjeen, sinun tulee varata ikkunakuoren ikkunasta näkyvälle osoitteelle vasemmasta yläkulmasta tilaa. Monisivuisissa kirjeissä voi käyttää erillistä kansilehteä.

POSTITUKSEN LÄHETYS

  • Postitettavan aineistosi voit lähettää osoitteeseen netkirje@netkirje.fi
  • Muista mainita postituksesi tiedot: 
    • mustavalkoinen vai värillinen tulostus
    • yksi- vai kaksipuoleinen tulostus
    • Priority vai Economy luokka
  • Saat meiltä paluuviestillä kuittauksen, kun postituksesi on käsitelty ja lähetetty tulostusjonoon.

 


 

Mallitiedostot:

 

  

asiakkaamme kertovat:
 

  • Yhteistyö netKirjeen kanssa alkoi vuonna 2006 epl e-kirjeiden merkeissä. Seuraavaksi suuntana oli Baltian maat ja haasteena kyrilliset aakkoset. netKirjeen oman lisenssin hankinta oli selvä ratkaisu, kun kirjeitä pitää lähettää miljoonia eikä kellään ollut tarjota valmiita työkaluja tuollaisen lähetysmäärän hoitamiseen. Yhteistyö lähti hedelmällisesti käyntiin heti alkumetreiltä ja palvelua kehitetään jatkuvasti vastaamaan Hobby Hallin muuttuvia postitustarpeita. Yhteistyö jatkui kevääseen 2017 yrityksen myyntiin asti.

    Hobby Hall

  • Yhteistyö alkoi 2007 toukokuussa, kun kaupungilla oli paljon kirjeitse hoidettavia tiedotusasioita kaupunkilaisille, mutta ei tehokkaita tapoja hoitaa postituksia. Kaupunki päätyi netKirjeen vaivattomaan vaihtoehtoon, jolloin kaupungin viestinnästä saatiin lähtemään tuhansia ja tuhansia kirjeitä viiveettä työpisteiltä poistumatta. Uuden superkunnan syntyessä tiedotuksen vahva rooli jatkuu, jolloin netKirjeen tuottama säästö resursseissa on vähintään merkittävä.

    Hämeenlinnan Kaupunki

  • netKirje -palvelussa aloitimme yhteistyön helmikuussa 2008.
    Palvelun kautta välittyivät ensin yhtiökokouskutsut. Huhtikuusta 2008 alkaen myös tilisiirrot on lähetetty netKirje -palvelun kautta.

    SKH-Isännöinti Oy

IT-Palvelu Oy Finland

Hämeentie 2
13200 Hämeenlinna

 03 619 6000
 netkirje@netkirje.fi